Lizipizi
Undertittel
Jeg heter Lise, bor på Sandnes med mann og 2 barn. Har Japansk spisshund, foreløpig bare ei avlstispe og ei som bare er familiehund. Verdsetter gemytt og helse høyest og bruker mye tid med hundene. Jobber deltid i dyrebutikk og har mange kurs innen hundetrening, kynologi, avl og oppdrett o.l Elsker å drive med hund, da det er som terapi for meg ❤️
Hei hallo